lauantai 22. syyskuuta 2012

Vapaapäivä nro 4 part 3

Jeejee, yksi matkalaukku melkein pakattu. Toivottavasti loput kamat mahtuu toiseen! En ehkä uskalla tota laukkua avata Ruotsissa, koska haju voi olla melko tyrmäävä. Laitoin noi kaikki likaset vaatteet samaan laukkuun ja lisäksi tuolla on kaikki sellainen, mitä en todellakaan voi tarvita Dublinissa, jotta mun ei tartte availla molempia laukkuja. Mutta ne vaatteet on tosi likasia ja tosi ällöttäviä, joten kaksi päivää suljetussa laukussa ei ainakaan paranna niiden tuoksua... En vaan ole halunnut viedä kaikkia mun vaatteita tonne tallille, koska siellä oikeasti oli tosi paskaista. Mulle tuli jotenkin olo, että ne vaatteet menee pilalle siellä ja et osa on liian hienoja sinne. Säälin todella mun GPA:ta, mutta onneksi se selvisi elossa. Pidin siitä kyllä huoltakin...

Yritän saada ton toisenkin matkalaukun pakattua edes puoliksi tänään, koska huomenna pitää kymmenen jälkeen lähteä käpöttelemään junalle. Matka tosiaan on lyhyt, mutta noiden laukkujen kanssa ei juosta ja haluun varata tarpeeksi aikaa lipun lunastamiseen, ettei tule paniikkia. Lisäksi mua varotettiin mahdollisista irtoavista matkalaukkujen pyöristä. Toivottavasti niin ei käy, koska muuten mä kyllä kuolen matkalle! Kaksi kahdenkymmenen kilon laukkua ei ole leikin asia...

Yritän saada tässä koneelle videota, jonka kuvasin tallista. Koneella vaan on jotain sitä vastaan. Ehkä sen sisältö on liian rajua. Ja muistin just et enhän mä ole esitellyt tätä taloakaan. No ehkä mä ehdin huomenna aamulla. Tai sitten teen sen Dublinissa. Tai Ruotsissa. Voitte sitten jälkikäteen kauhistella minkälaisessa loukossa on asuttu. No ei, tää olis oikeasti ihan hyvä talo (no ehkä olisi kiva jos kaikilla olisi omat huoneet), mutta tää on niin kamalassa kunnossa, että hirvittää...

Mutta lähden nyt kasaamaan noita loppuja kamoja laukkuihin, pitäkää peukut pystyssä et saan ne mahtumaan. Muuten toppaudun läskiksi koneeseen :D Saatte ehkä illalla vielä kuvamateriaalia mun huimasta pakkausurakasta, joten kannattaa käydä kurkkaamassa.

Ja hei, suosittelen et liitytte lukijaksi, jos teillä on Google-tili. Esim. gmail, YouTube, Picasa tms. niin teillä on Google-tili. Sillon voitte joko klikata suoraan blogissa itsenne lukijaksi tosta sivupalkista tai sitten kirjaudutte Bloggeriin sisään tunnuksilla ja siellä etusivulla alhaalla on lukulista, johon voi osoitteen perusteella lisätä blogeja. Silloin saatte bloggeriin kaikki tekstit ja voitte samalla sivulla seurata muitakin blogeja. Tai sitten toinen on seurata bloglovinilla, sekin on helppo.

edit.
Ei tule pakkauskuvia tänään, koska ei tule pakkaustakaan. Kylien ja Katjan piti tulla kattomaan X-factoria kympiltä, mutta ne tais molemmat mennä nukkumaan, eli pakkaan sitten huomenna... Saatte silloin kuvia. Oon varmaan niin raivostuttavaa seuraa, ettei ne jaksa tulla kattomaan edes telkkaria mun kanssa samaan huoneeseen... Ilmeisesti pyörittelin liikaa lettareita sormissa tänään... Huoh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti