lauantai 3. marraskuuta 2012

Illan virkku on aamun torkku

Tänään otin ilon irti hiljaisesta talosta ja nukuin puoli yhteentoista. Tosin ihan vahingossa. Heräsin kyllä kasilta ja kävin tallissa, mutta farfar oli jo ruokkinut hevoset siinä vaiheessa. Niinpä palasimme Rallyn kanssa kotiin ja ajattelin vain hetken rentoutua vielä. Rally makoili mun vieressä ja seuraavan kerran tajusin mistään mitään silloin puoli yhdeltätoista. No ei siinä mitään, ei mulla ole mitään tarkkaa aikaa, milloin asiat pitää tehdä, hevosten ruokia lukuunottamatta. Voin siivota vaikka keskellä yötä, jos siltä tuntuu.

Aamulla meinasi kyllä tulla pikku paniikki, koska yhtäkkiä hanoista ei tullut vettä silloin kahdeksalta. Ehdin jo tehdä miljoona erilaista selviytymissuunnitelmaa, mutta päätin toivoa, että vesi palautuisi takaisin pienen lepohetken aikana. Ja niin kaikeksi onneksi olikin käynyt. Ei olisi kauheasti huvittanut alkaa ruotsiksi selvittää, mikä ongelma on.

Söin sitten rauhassa aamiaista ja vähän unohduin koneelle. Sivussa siivoilin keittiötä ja pesin pyykkiä. Mun oli tarkoitus lähteä käymään Linköpingissä tänään, mutta siinä ei ollut mitään järkeä enää siihen aikaan. Niinpä jatkoin mun rauhallista päivääni ja neljän aikaan tajusin, etten ole saanut paljoakaan aikaiseksi. Kävin siivoamassa tallin ja ottamassa hevoset sisälle, farfar lähti Lantanin kanssa jahtiin johonkin Tukholman lähelle, eli loput hevoset on nyt kokonaan mun hoidettavana seuraavat päivät.

Söin nopeasti vielä yhdistetyn päivällisen ja lounaan ja siivosin sen jälkeen lisää. Huomenna on ihan liikaa tekemistä, koska on viikkosiivous ja kaappien pesu ja oikeasti haluaisin ehtiä käymään siellä Linköpingissä. Ehkä mä olen tosi ahkera aamulla, käyn päivällä vähän shoppailemassa, hoidan iltatallin ja siivoan sitten puoleen yöhön. Käy se niinkin... No, pitää huomenna katsella.

Tänään oli taas vähän tällainen mitään sanomaton postaus. Mutta sellainen mukava tapahtui, että sain vihdoin nuo ruudut toimimaan, joten nyt on helppo antaa palautetta postauksista. Myös vanhoissa teksteissä saa mielellään käydä klikkailemassa mielipiteitään. Jään odottelemaa.


RIP Veikko Heikkilä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti