lauantai 27. lokakuuta 2012

Tylsää ja tylsää

Jep, takana kaksi päivää ilman tapahtumia. Joten ei ole ollut ihan hirveästi kirjoitettavaakaan.

Eilen oli todella tavallinen päivä. Siivousta, tallityöt ja poikien vahtimista. En ehtinyt varsojen kanssa olla ollenkaan, mikä vähän harmittaa.

Illalla katsottiin Ruotsin X-factoria. Eric Saade on kova juttu täällä, ei voi muuta sanoa, oli nytkin esiintymässä X-factorissa. Samalla syötiin "lauantaikarkkeja". Olin siinä jo muutaman Geishan syönyt ennen kuin tajusin että se on Geisha. Se oli suomalaista suklaata. Tarjolla oli myös Mariannea ja en sitten muuta syönytkään. Se, joka haluaa tehdä mut onnelliseksi Suomeen paluun jälkeen, ostaa mulle Fazerin sinistä. ;)

Tänään olen ollut kotona, auttanut tallitöissä ja dataillut. Oikeasti, ei mitään sanottavaa mistään. Nyt muut lähti kartanoon syömään, mutta mua ahdisti pelkkä ajatus sinne menosta niin paljon, että jäin kotiin. Siellä on siis myös isovanhempien vieraita ja mä en saa mitään selvää niiden puheesta. En mitään selvää... Joten säästän kaikkien hermoja ja istun ihanien lämpöpatterieni kanssa täällä. Söin vähän haloumi-hampparia ja leivoin pienen satsin mokkapaloja illan piristykseksi. Niistä tuli kyllä jotenkin outoja, en tiedä missä kohtaa meni pieleen, mutta pohja on jotenkin kuivan sitkeä... No, kyllä ne silti maistuu, vaikka oon syönyt niin vähän herkkuja viime aikoina, että jo kaksi pientä palaa sai mut ihan ähkyyn. Säästän loput ensi viikkoon.

Huomenna on Hubertus-jahti ja sitä on tässä valmisteltu koko päivä. Mäkin olen vähän siivonnut ja kannettiin lisäksi esteitä. En pääse ratsastamaan, suurimmaksi osaksi varmaan siksi, että hevosen kuljetus ja yöpyminen täällä olisi ollut vähän hankala järjestää, kun jo nyt Jackson ja Dura majailee yhdessä. Sekä Cissi että Jens menee ratsastuskoulun hevosilla nimittäin. Mutta, me pääsemme katsomaan jahtia auton kyydistä ja sekin on jotain, mitä en ole koskaan nähnyt. Toki olisi ollut tosi mahtavaa päästä myös mukaan, mutta en valita näinkään. Eipä ainakaan tarvinnut stressata ratsastusvaatteista. Toivottiin nimittäin kisavaatteita, eikä mulla ole mukana mitään sen kaltaistakaan. Kypäräkin on sininen. Mutta huomisesta tulee joka tapauksessa jännittävä ja vauhdikas, joten mä luulen, että mun on aika painua nukkumaan.

Perjantaiaamuna ei ollut lunta, mutta näytti tältä.

Suomalaista suklaata

Mokkapalat

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi mäki haluisin kattomaan hubertusta! Ota kuvia jos voit ja raportoi tänne : )
    Ootko kysyny siltä marielta mitä se tekee?

    www.lily.fi/palsta/terhi-suanto

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin paljon kuvia ja videoita, muokkaan ne nyt ja yritän saada vielä illan aikana tänne ;) Oli aika siistin näköstä ja olisi kieltämättä ollu kiva olla mukana :D

      Poista