torstai 4. lokakuuta 2012

Pieniä fiilistelyitä

Jestas, oon vieläkin ihan fiiliksissä ja yhtä hymyä eilisestä tunnista. Ei se edes ollut niin erikoinen tunti. Mutta oli niin kiva päästä ratsastamaan ja nauttimaan siitä ratsastuksesta. Tällaista sen pitääkin olla, ei sitä, että väkisin vääntää jotain kamalia luuskia. Tässä on ehkä se syy, miksi mä ratsastan. Jos yksi tunti pitää tunnelman korkealla koko päivän, ei voi mennä kovin huonosti. :)

Aamun oon ahkerasti siivoillut ja seuraavaksi lähden siivoamaan tallin. Tänään ei kyllä ehditä varsojen kanssa tehdä mitään. Mutta illalla Cissi alkaa totuttaa niitä vyöhön, joten ehkä se riittää tälle päivälle.

Mun eilinen hammastahnavesihöyry auttoi ihan kivasti, koska nyt alkaa röörit vähän aukeamaan. Lisäksi mua muistutettiin, että lääkevarastossa olisi mukana myös Vickiä, joten ehkä mä teen siitä seuraavan höyryhengitysveden illalla :D Vähän toimivampaa ehkä kuitenkin kuin hammastahna, vaikka ei sekään huonoa ollut.

Illalla on tänään vuorosa Elithoppningin tunti, joten pitäkää peukut pystyssä etten tee mitään tyhmää ;) Kuulemisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti