lauantai 25. elokuuta 2012

Viimeistä viedään

Vähän haikeat tunnelmat tänään, kun olin viimeistä päivää hoitamassa vähään aikaan. Kahdeksan ja puoli vuotta oon käyny hoitamassa ja nyt sitten olisi aika pitää ainakin pieni paussi. Oon viimeiset pari viikkoa yrittänyt saada kaikki asiat hoidettua ja siirrettyä kaikki omat hommat eteenpäin. Ihmettelen, että oon jaksanu.


Tänään hoidin hevoset kaikki niin hyvin kuin ehdin, mikä oli syksyn mittapuulla todella hyvin. Tein rästistä kaikki hommat, kuten kamojen pesut ja vihkoihin kirjoittamiset. Rapsuttelin ja paijailin poneja paljon. Olin muutenkin tosi ahkera, koska talutin tunnin ja lisäksi kävelin Ultralla puoli tuntia. Saa nähdä milloin seuraavan kerran tulee mentyä ilman satulaa. Vähän kotiinlähtö taas venähti, mutta muuten olen oikein tyytyväinen tämän päivän saavutuksiin.  Nyt vain kamat kasaan ja tässä ollaan melkein valmiita lähtemään maailmalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti